Pronto Telecom | Telecom op de korrel
16691
single,single-post,postid-16691,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-6.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

Telecom op de korrel

pronto_jul16

13 jul Telecom op de korrel

Hoe kun je de grote vraag naar kunststoffen – alleen al in Europa jaarlijks circa vijftig miljoen ton – duurzaam beantwoorden? Met de nadruk op duurzaam aangezien er met het oog op het milieu steeds meer aandacht is voor het recyclen hiervan. QCP BV (Quality Circular Polymers) gaf antwoord, op uiterst voortvarende wijze. Want in slechts tien maanden realiseerde het een duurzame kunststoffenfabriek op Chemelot Industrial Park in Sittard-Geleen. Ter bestendiging van een duurzame toekomst zocht QCP diezelfde voortvarendheid in haar leveranciers. Een open deur voor Pronto Telecom. Inmiddels is de organisatie er kind aan huis, want duurzaamheid en voortvarendheid zijn ook Pronto op het lijf geschreven.

“Eind januari 2015 werd gestart met de grondwerkzaamheden en in oktober datzelfde jaar rolden de eerste granulaatkorrels al uit de installaties,” vertelt Marcel van Enckevort, Account & Application Development Manager bij QCP, met gepaste trots. Want niet alleen de innovatieve wijze waarop hier van gebruikte kunststoffen nieuwe producten worden gemaakt, is uniek voor de Europese markt. Ook de tijdspanne waarbinnen de productielocatie gerealiseerd werd, is nog niet eerder vertoond. “Een mooie prestatie dus die vooral weergeeft hoe groot de betrokkenheid is,” beklemtoont Marcel. “Dit kun je alleen realiseren als iedereen zich voor 101 procent inzet, niet te beroerd is om extra meters te maken. Dat maakt hét verschil.”

Een uitkomst

Het is overduidelijk dat dit gedachtegoed bij QCP de toon zet. “Hier regeert de drive om door te pakken, de hands-on-mentaliteit. Niet praten maar doen,” benadrukt Marcel van Enckevort. “Al kan dit ook een valkuil vormen,” erkent hij. “Je moet tegelijkertijd immers ook je grenzen bewaken. Dat is soms lastig aangezien je als startende onderneming nu eenmaal, zeker ook vanuit kostenoogpunt, de neiging hebt om zoveel mogelijk zelf te doen. Dat kan echter niet altijd en dat moet je ook niet willen want er zijn gewoon zaken waar een ander veel beter in is. Zoals bijvoorbeeld de inrichting van telecom. Toen ik mij hierin ging verdiepen, zag ik al snel door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel aanbieders, abonnementen en mogelijkheden dat je er gewoonweg in verdwaalt. Een zakenrelatie wees mij toen op Pronto Telecom. Een uitkomst, sindsdien werken we naar volle tevredenheid intensief samen.”

Bedrijfs-DNA

“Dat komt vooral ook omdat ons bedrijfs-DNA matcht,” legt Marcel uit. ”We delen dezelfde kernwaarden. Pronto is professioneel, proactief, gedreven en klantgericht. Populaire kreten,” geeft hij toe. ”Maar meestal zijn het loze beloften. Het is daardoor bijna verrassend een bedrijf tegen te komen dat de daad bij het woord voegt. Pronto verrast ons elke keer weer. Anja Moonen, eigenaar en oprichter van Pronto Telecom, denkt continu mee. Of beter gezegd; ze denkt vaak al vooruit. Zo selecteerde zij voor ons de meest geschikte aanbieder op het gebied van VoIP. Door Pronto ontdek je eigenlijk pas hoeveel je kunt besparen. Zeker ook wat betreft de mobiele telefonie. Anja heeft voor ons abonnementen op maat gemaakt waardoor we een stuk voordeliger uit zijn.”

Weinig woorden

”Zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Want al is het belangrijk om de kosten – zeker de maandelijkse vaste lasten – zo laag mogelijk te houden, je moet wel te allen tijde bereikbaar zijn. Vanuit dat oogpunt is het dus ook cruciaal dat er bij eventuele problemen meteen hulp wordt geboden. Je ziet in de praktijk vaak dat grote organisaties het probleem terugleggen bij de klant. Anja lost alles direct op. Door het persoonlijke contact en de korte lijnen zijn daar doorgaans weinig woorden voor nodig. Zij weet hoe alles hier in elkaar steekt en kan meteen schakelen. Zo maakt zij hét verschil. Pronto Telecom ontzorgt in de breedste zin van het woord. Is er tijdelijk behoefte aan een aanvullend abonnement, komt zij met een creatieve oplossing. Heb ik een nieuwe simkaart nodig, dan ligt die dezelfde avond nog in de brievenbus. Kortom, Pronto pakt door in woorden én daden,” besluit hij. “Zo gaan we samen een duurzame toekomst tegemoet.”

Over Pronto Telecom

Pronto Telecom adviseert bij het maken van de juiste keuzes op het gebied van telecom. De organisatie werkt nauw samen met Retail Synergie die de afspraken regelt met verschillende toonaangevende partners op het gebied van mobiele/vaste telefonie en VoIP. Deze krachtenbundeling resulteert in scherpe inkoopvoorwaarden en een optimale service. Om snel en accuraat te kunnen opereren, hecht Pronto Telecom veel waarde aan persoonlijk contact. Een klein team van specialisten beantwoordt al uw vragen en biedt advies op basis van actuele marktkennis. Snel, betrouwbaar en klantgericht.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.