Pronto Telecom | De prijs van bereikbaarheid
16638
single,single-post,postid-16638,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-6.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

De prijs van bereikbaarheid

header

12 mei De prijs van bereikbaarheid

Het merendeel van de ondernemers wil 24/7 bereikbaar zijn. Ze ambiëren een klantgerichte organisatie die klaar is voor de toekomst. Een goede bereikbaarheid is daarbij cruciaal. Dat daar doorgaans een – veel te – hoge prijs voor wordt betaald, nemen ze op de koop toe. Dat vraagt om actie, pronto! “Want als je klantgerichtheid zo hoog in het vaandel draagt, mag je datzelfde ook van jouw leveranciers verwachten,” stelt Hilda Coumans van Autobedrijf Coumans in Geleen. “Je wilt zelf uitblinken dus waarom zou je dan met minder genoegen nemen? Zeker als het gaat om een essentieel maar uiterst kwetsbaar onderwerp als zakelijke bereikbaarheid.”

Want door de continue ontwikkelingen van nieuwe hoogstaande technologieën, toepassingen en apparatuur lijken de mogelijkheden van bereikbaarheid dan wel onbegrensd, er zit ook een keerzijde aan. Want de afhankelijkheid is enorm. En juist dat maakt ons kwetsbaarder dan ooit tevoren. “Het is dus zaak om die bereikbaarheid zo goed mogelijk te waarborgen,” benadrukt Hilda Coumans. “Door onze samenwerking met Pronto Telecom zijn wij bij elk probleem slechts een ‘belletje’ verwijderd van de oplossing. Dat geeft rust en neemt ons een hoop werk uit handen.”

De daad bij het woord

kleinDat ‘belletje’ komt binnen bij Anja Moonen, eigenaar en oprichter van Pronto Telecom. Aangezien haar klanten continu bereikbaar willen zijn, is zij dat ook 24/7. Pronto maakt haar naam dus meer dan waar want hier wordt gelijk de daad bij het woord gevoegd. Over praktijkvoorbeelden die dit staven hoeft Hilda Coumans niet lang na te denken. “Toen we vorig jaar tijdens onze vakantie in Zuid-Frankrijk plots ontdekten dat er geen mb’s meer voorhanden waren, bracht dit wel enig tumult teweeg,” lacht ze. “We hebben toen meteen Anja gebeld. Na enkele minuten kregen we al bericht dat het geregeld was. Op zo’n moment besef je eens te meer wat voor grote toegevoegde waarde zij heeft.”

Paard achter de wagen

“Zeker ook op financieel gebied,” voegt Hilda Coumans toe. “Op haar advies zijn we van een fysieke telefooncentrale, die wegens veroudering hoognodig aan vervanging toe was, overgestapt op een telefooncentrale die gehost wordt in de cloud. We betalen hierdoor nu maandelijks een vast bedrag gerelateerd aan het aantal toestellen. Hiermee is een kostenreductie van duizenden euro’s gerealiseerd. Daarnaast verzorgt Pronto Telecom ook al onze mobiele telefonie waardoor wij er zeker van zijn dat we bij de aanbieder zitten die het beste bij ons past en over de meest geschikte abonnementen beschikken. Zodra er intern of extern wijzigingen plaatsvinden, haakt Anja daar meteen op in.” Bent u ook klantgericht en verwacht u datzelfde van uw leveranciers? Dan rest de vraag: kiest u voor Pronto Telecom of spant u de paarden liever áchter de wagen?

Over Pronto Telecom

Pronto Telecom adviseert bij het maken van de juiste keuzes op het gebied van telecom. De organisatie werkt nauw samen met Retail Synergie die de afspraken regelt met verschillende toonaangevende partners op het gebied van mobiele, vaste telecom en VoIP. Deze krachtenbundeling resulteert in scherpe inkoopvoorwaarden en een optimale service. Om snel en accuraat te kunnen opereren hecht Pronto Telecom veel waarde aan persoonlijk contact. Een klein team van specialisten beantwoordt al uw vragen en biedt advies op basis van actuele marktkennis. Snel, betrouwbaar en klantgericht.

No Comments

Post A Comment